s.c

REVOLVER MAP

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

free counters

2D MAP

ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΑΜΠΟΥΡΙΑ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ

ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΑΜΠΟΥΡΙΑ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΞΤΕ ΑΠΟ ΔΩ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

LIVE


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΦΙΛΟΙ ΓΑΒΡΟΙ ΚΑΙ ΓΑΒΡΙΝΕΣ,ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΓΓΡΑΨΩ. peiraioths@hotmail.com

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

ΡΙΕΡΑ

Ριέρα: «Καλή μπάλα και τίτλους»

Από Gazzetta Team | Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010 21:10
Bookmark and Share
Ριέρα: «Καλή μπάλα και τίτλους»
Ανυπομονεί να μπει σε αγωνιστικούς ρυθμούς ο Άλμπερτ Ριέρα, ο οποίος για ακόμα μια φορά εξέφρασε την επιθυμία του να τα δώσει όλα στο γήπεδο και να κερδίσει τίτλους με τον Ολυμπιακό.
Ο Άλμπερτ Ριέρα μίλησε στο novasports1:

-Για τους λόγους που προτίμησε τον Ολυμπιακό
«Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που παίρνει τίτλους, είναι πολύ σημαντική ομάδα στην Ευρώπη.  Ο Λίνεν επέμενε πολύ, οι συμπαίκτες μου είναι καλοί, και οι λόγοι αυτοί με έπεισαν να φύγω από τη Λίβερπουλ. Μια σπουδαία ομάδα, όμως δεν πέτυχα μαζί της κάτι, ήταν η κατάλληλη στιγμή...»

- Για την υποδοχή που του επεφύλαξαν
«Το είδα και στην τηλεόραση, με πήραν φίλοι και μου έλεγαν πως η υποδοχή βρέθηκε σε πολλές σελίδες του  ίντερνετ. Ήταν κάτι πολύ περισσότερο από αυτό που περίμενα. Στόχος μου είναι να παίξω καλή μπάλα για τον κόσμο»

-Για το αν υπάρχει πίεση από την αγάπη του κόσμου
«Είναι μια ευθύνη όμορφη, δεν υπάρχει πίεση και στόχος μου είναι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο γήπεδο. Μου έδειξαν πόσο σημαντικός είμαι γι' αυτούς,  μου αρέσει και με κάνει πιο δυνατό».

- Για τον αριθμό «77» στη φανέλα του
«Σε όλη την καριέρα μου φορούσε το 11, ήρθα στον Ολυμπιακό, το φορούσε άλλος παίκτης και φυσικά το σεβάστηκα. Ήξερα πως το 7 είναι σημαντικό για την ομάδα και τον κόσμο, ξέρω τι έγινε  και πήρα δυο φορές το 7 για να νιώθω πως φοράω κάτι σημαντικό»

- Για το άδειο γήπεδο
«Είναι δύσκολο για τους παίκτες, αν και κάθε παίκτης το έχει μέσα του. Ο Ολυμπιακός όμως έχει ένα καυτό κοινό και σίγουρα όταν δεν είναι δίπλα σου είναι δύσκολο... Τότε εκτιμάς την αξία των φιλάθλων

- Για την πληροφόρηση από τον αδελφό του
«Με έχει πληροφορήσει αρκετά, ξέρω τη Σούπερ Λίγκα, ποιες ομάδες θα αντιμετωπίσουμε. Το γεγονός πως θα αντιμετωπίσω τον αδερφό μου είναι ένα επιπλέον κίνητρο»

- Για το αν θέλει να πετύχει συγκεκριμένο στόχο
«Τα γκολ είναι πάντα σημαντικά, αυτή τη φορά θέλω να ξεπεράσω τα 10, θα είναι η πρώτη φορά.  Κίνητρο για μένα είναι η καλή μπάλα, στόχος η σκληρή δουλειά για την κατάκτηση του τίτλου και την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ».

-Για το αν προτιμά τίτλο στην Ελλάδα ή πορεία στην Ευρώπη
«Προτιμώ και τα δυο»

-Για το πότε θα είναι έτοιμος
«Ήλπιζα σήμερα.., αλλά ο προπονητής έκρινε πως δεν είμαι. Έκανα μικρή προετοιμασία με τη Λίβερπουλ και σύντομα θα είμαι σε καλή φυσική κατάσταση»

Για την προσαρμογή του
«Δεν έχω συναντήσει καμία δυσκολία στην Ελλάδα. Είμαι από τη Μαγιόρκα, είναι ένα ζεστό μέρος, μικρό βέβαια, αλλά μοιάζει με την Αθήνα. Δεν θα έχω κανένα πρόβλημα προσαρμογής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

FIFA NEWS